[QUIZ] Jakiej rasie psa odpowiadasz?

Przyszła mi do głowa taka luźna zabawa i postanowiłam zrobić quiz, bo nie znam zbyt wielu fajnych quizów na to, jaką rasą psa jesteś… a to zawsze miło sobie poczytać, co tam w wynikach i czemu taka rasa 😀 Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka, no i specem od quizów nie jestem… ale może komuś sprawi on trochę frajdy 😀 Zapraszam!

Jakiej rasie psa odpowiadasz?

7 myśli w temacie “[QUIZ] Jakiej rasie psa odpowiadasz?

Add yours

    1. cieszę się, że się podobało 😀 starałam się nadać mu choć trochę sensu. Też do niedawna nie znałam jindo, a choć za szpicami azjatyckimi nie przepadam, to jindo mi się podoba 😀

      Polubienie

      1. O, ja uwielbiam psiaki azjatyckie 🙂 Takie silne, niezależne, trochę o kociej naturze 🙂 No ale psa się nie wybiera, tylko on nas i przez to mam skundlonego jamniczka w domu zamiast rasowego azjatę 🙂

        Polubienie

      2. To prawda, przy moim pierwszym psie tak było (miał być beagle, a jest mieszaniec z cocker spanielem), ale przy drugim to świadomie już poszło bardzo… ale też nie żałuję 🙂 W sumie zachowanie azjatyckich psów jest ok, tylko wygląd np. shiby czy akity mi nie leży jakoś 🙂

        Polubienie

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑