Nowy adres został zhakowany = powrót na stare śmieci 

Po pierwsze – małe wyjaśnienie odnośnie trzech ostatnich wpisów. Zostały one dodane jednego dnia, lecz pierwotne daty ich powstania są różne. Wiąże się to z tym, iż mój blog pod adresem http://www.o-wilku-mowa.pl został zhakowany i któregoś dnia strona przestała się wyświetlać. Niezbyt długo nacieszyłam się swoją własną domeną i blogiem. Jest to jednak zabawne, bo mój blog nie jest ani popularny, ani nie ma wielu wejść… Ale co pech to pech. Reanimacja tamtej strony byłaby dość kosztowna, więc postanowiłam wrócić tutaj. Dzięki mojemu lenistwu, przepadłyby tylko 3 wpisy… Ale udało się je uratować, co widać poniżej. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze tu zagląda i zajrzy w przyszłości, a ja postaram się pisać trochę częściej.

Skomentuj

